Heroes of might and magic 2
Kody do gry:
911 - wygranie scenariusza 1313 - przegranie scenariusza
8675309 - odkrywa mapę 32167 - każdy bohater, otrzymuje 5 smoków
Heroes of might and magic 3
W czasie gry naciśnij TAB i wpisz kody:
nwconlyamodel - wszystkie budowle w obrębie zamku nwcsirrobin - cóż, dostajemy po krzyżu nwctrojanrabbit - wygrywamy! nwcavertingoureyes - dostajesz 35 archaniołów nwcantioch - ballista, tent i amunicja nwcigotbetter - skok o jeden level doświadczenia dla bohatera nwccastleanthrax - bohater ma większe szczęście
nwccoconuts - nieskończona ilość pkt. ruchu nwcmuchrejoicing - maksymalne morale nwcalreadygotone - widzisz ciekawe rzeczy na mapie nwcgeneraldirection - widzisz całą mapę nwcshrubbery - teraz nie ma problemów z surowcami nwctim - cała magia i 999 pkt. spell points nwcfleshwound - masz Death Knights nwcphisherprice - jaśniejsze kolory
Heroes of might and magic 4
Wciśnij TAB i wpisz kod:
nwcAmbrosia - Darmowe materiały nwcGoSolo - Autoplay nwcAres - Wygrywasz walkę nwcAchilles - Przegrywasz walkę nwcHephaestus - Elven chainmail nwcEtTuBrute - Dagger of despair nwcExcalibur - Ring of greater negation nwcNibelungenlied - Sword of the gods nwcTristram - Crusaders nwcLancelot - Champions nwcStMichael - Angels nwcSevenLittleGuys - Dwarves nwcMerlin - Magi nwcCronus - Titans nwcBlahBlah - Vampires nwcHades - Devils nwcUnderTheBridge - Trolls nwcKingMinos - Minotaur nwcXanthus - Nightmares nwcFafnir - Black_dragons nwcDoYouSmellBrownies - Sprites
nwcFenrir - Wolves nwcFixMyShoes - Elves nwcTheLast - Unicorn nwcRa - Phoenix nwcValkyries - Ogre magi nwcGrendel - Behemoth nwcPoseidon - Sea monster nwcPrometheus - Shroud fow nwcAthena - Skill nwcThoth - Level + 1 nwcIsis - Czary nwcRagnarok - Przegrywasz scenariusz nwcHermes - Możesz się przemieszczać ile chcesz nwcValhalla - Wygrywasz scenariusz nwcSacrificeToTheGods - Maxymalne szczęście nwcSphinx - Odkrywa mapę z puzzli nwcAphrodite - Tatooed white trash (?) nwcImAGod - Dostęp do cheat menu nwcPan - Maxymalne morale nwcCityOfTroy - Wszystkie budynki nwcOldMan - Old man jack
Heroes of might and magic 5
Pamiętaj o zrobieniu kopi zapasowej pliku przed modyfikacją.
Aby użyć kodów w grze, najpierw musisz aktywować konsolę. Aby to zrobić znajdź i otwórz w Notatniku plik: autoexec.cfg Zlokalizujesz go w katalogu gry, w podkatalogu profiles. Dodaj do pliku autoexec.cfg jako ostatnią linię:
setvar dev_console_password = schwinge-des-todes
Końcówka pliku powinna po modyfikacji wyglądać tak:
//============================== // Startup mainmenu setvar dev_console_password = schwinge-des-todes
Podczas gry naciśnij klawisz [~] aby przywołać konsolę. Wpisz w niej poniższe kody:
add_army 6 1 - dostajesz po 10 armi z Zamku każdego potwora... od 6 1 6 to Zamek a 1 to ulepszeni jednostki add_all_spells - zaznaczony bohater może używać wszystkich czarów
add_gold # - dostajesz ilość złota, za # podaj wartość (np. 10000
add_money # - dostajesz pieniądze, za # podaj wartość (np. 10000. Dodatkowo gdy wpiszesz ten kod, podana przez Ciebie wartość zostanie pomnożona o 1000 sztabek złota
clear_money - zabiera Ci wszystkie złoża złota i pieniądze
set_hero_luck_morale X Y - ustawia szczęście X i morale Y dla zaznaczonego bohatera. Przykład: set_hero_luck_morale 5 3
add_exp # - dodaje punkty doświadczenia dla zaznaczonego bohatera, za # podaj wartość
show_player_money # - szpiegujesz przeciwnika ile ma pieniędzy, przykład: show_player_money 2, gdzie 2 to numer przeciwnika
show_hero_mp - pokazuje ilość ruchów zaznaczonego bohatera
@Win() - wygrałeś misję
@Loose() - przegrałeś misję
Ustawienie zręczności:
Wpisz w konsoli: add_skill NAME lub add_skill ID
aby ustawić poziom umiejętności, aktywowanie, zdolności. Możesz je wpisać jako nazwa (NAME) albo jako identyfikator (ID). Przykład: add_skill Sorcery lub add_skill 8, oba kody dadzą ten sam efekt.
Poniżej przedstawione zostały poszczególne nazwy (NAME) i odpowiadające im identyfikatory (ID), które można użyć w tym kodzie.
Umiejętności:
SKILL_LOGISTICS - 1 SKILL_WAR_MACHINES - 2 SKILL_LEARNING - 3 SKILL_LEADERSHIP - 4 SKILL_LUCK - 5 SKILL_OFFENCE - 6 SKILL_DEFENCE - 7 SKILL_SORCERY - 8 SKILL_DESTRUCTIVE_MAGIC - 9 SKILL_DARK_MAGIC - 10 SKILL_LIGHT_MAGIC - 11 SKILL_SUMMONING_MAGIC - 12 SKILL_TRAINING - 13 SKILL_GATING - 14 SKILL_NECROMANCY - 15 SKILL_AVENGER - 16 SKILL_ARTIFICIER - 17 SKILL_INVOCATION - 18
Aktywowanie:
PERK_PATHFINDING - 19 PERK_SCOUTING - 20 PERK_NAVIGATION - 21 PERK_FIRST_AID - 22 PERK_BALLISTA - 23 PERK_CATAPULT - 24 PERK_INTELLIGENCE - 25 PERK_SCHOLAR - 26 PERK_EAGLE_EYE - 27 PERK_RECRUITMENT - 28 PERK_ESTATES - 29 PERK_DIPLOMACY - 30 PERK_RESISTANCE - 31 PERK_LUCKY_STRIKE - 32 PERK_FORTUNATE_ADVENTURER - 33 PERK_TACTICS - 34 PERK_ARCHERY - 35 PERK_FRENZY - 36 PERK_PROTECTION - 37 PERK_EVASION - 38 PERK_TOUGHNESS - 39 PERK_MYSTICISM - 40 PERK_WISDOM - 41 PERK_ARCANE_TRAINING - 42 PERK_MASTER_OF_ICE - 43 PERK_MASTER_OF_FIRE - 44 PERK_MASTER_OF_LIGHTNINGS - 45 PERK_MASTER_OF_CURSES - 46 PERK_MASTER_OF_MIND - 47
Kody i porady do gry Heroes of might and magic 5
Pamiętaj o zrobieniu kopi zapasowej pliku przed modyfikacją.
Aby użyć kodów w grze, najpierw musisz aktywować konsolę. Aby to zrobić znajdź i otwórz w Notatniku plik: autoexec.cfg Zlokalizujesz go w katalogu gry, w podkatalogu profiles. Dodaj do pliku autoexec.cfg jako ostatnią linię:
setvar dev_console_password = schwinge-des-todes
Końcówka pliku powinna po modyfikacji wyglądać tak:
//============================== // Startup mainmenu setvar dev_console_password = schwinge-des-todes
Podczas gry naciśnij klawisz [~] aby przywołać konsolę. Wpisz w niej poniższe kody:
add_all_spells - zaznaczony bohater może używać wszystkich czarów
add_gold # - dostajesz ilość złota, za # podaj wartość (np. 10000
add_money # - dostajesz pieniądze, za # podaj wartość (np. 10000. Dodatkowo gdy wpiszesz ten kod, podana przez Ciebie wartość zostanie pomnożona o 1000 sztabek złota
clear_money - zabiera Ci wszystkie złoża złota i pieniądze
set_hero_luck_morale X Y - ustawia szczęście X i morale Y dla zaznaczonego bohatera. Przykład: set_hero_luck_morale 5 3
add_exp # - dodaje punkty doświadczenia dla zaznaczonego bohatera, za # podaj wartość
show_player_money # - szpiegujesz przeciwnika ile ma pieniędzy, przykład: show_player_money 2, gdzie 2 to numer przeciwnika
show_hero_mp - pokazuje ilość ruchów zaznaczonego bohatera
@Win() - wygrałeś misję
@Loose() - przegrałeś misję
Ustawienie zręczności:
Wpisz w konsoli: add_skill NAME lub add_skill ID
aby ustawić poziom umiejętności, aktywowanie, zdolności. Możesz je wpisać jako nazwa (NAME) albo jako identyfikator (ID). Przykład: add_skill Sorcery lub add_skill 8, oba kody dadzą ten sam efekt.
Poniżej przedstawione zostały poszczególne nazwy (NAME) i odpowiadające im identyfikatory (ID), które można użyć w tym kodzie.
Umiejętności:
SKILL_LOGISTICS - 1 SKILL_WAR_MACHINES - 2 SKILL_LEARNING - 3 SKILL_LEADERSHIP - 4 SKILL_LUCK - 5 SKILL_OFFENCE - 6 SKILL_DEFENCE - 7 SKILL_SORCERY - 8 SKILL_DESTRUCTIVE_MAGIC - 9 SKILL_DARK_MAGIC - 10 SKILL_LIGHT_MAGIC - 11 SKILL_SUMMONING_MAGIC - 12 SKILL_TRAINING - 13 SKILL_GATING - 14 SKILL_NECROMANCY - 15 SKILL_AVENGER - 16 SKILL_ARTIFICIER - 17 SKILL_INVOCATION - 18
Aktywowanie:
PERK_PATHFINDING - 19 PERK_SCOUTING - 20 PERK_NAVIGATION - 21 PERK_FIRST_AID - 22 PERK_BALLISTA - 23 PERK_CATAPULT - 24 PERK_INTELLIGENCE - 25 PERK_SCHOLAR - 26 PERK_EAGLE_EYE - 27 PERK_RECRUITMENT - 28 PERK_ESTATES - 29 PERK_DIPLOMACY - 30 PERK_RESISTANCE - 31 PERK_LUCKY_STRIKE - 32 PERK_FORTUNATE_ADVENTURER - 33 PERK_TACTICS - 34 PERK_ARCHERY - 35 PERK_FRENZY - 36 PERK_PROTECTION - 37 PERK_EVASION - 38 PERK_TOUGHNESS - 39 PERK_MYSTICISM - 40 PERK_WISDOM - 41 PERK_ARCANE_TRAINING - 42 PERK_MASTER_OF_ICE - 43 PERK_MASTER_OF_FIRE - 44 PERK_MASTER_OF_LIGHTNINGS - 45 PERK_MASTER_OF_CURSES - 46 PERK_MASTER_OF_MIND - 47
PERK_MASTER_OF_SICKNESS - 48 PERK_MASTER_OF_BLESSING - 49 PERK_MASTER_OF_ABJURATION - 50 PERK_MASTER_OF_WRATH - 51 PERK_MASTER_OF_QUAKES - 52 PERK_MASTER_OF_CREATURES - 53 PERK_MASTER_OF_ANIMATION - 54 PERK_HOLY_CHARGE - 55 PERK_PRAYER - 56 PERK_EXPERT_TRAINER - 57 PERK_CONSUME_CORPSE - 58 PERK_DEMONIC_FIRE - 59 PERK_DEMONIC_STRIKE - 60 PERK_RAISE_ARCHERS - 61 PERK_NO_REST_FOR_THE_WICKED - 62 PERK_DEATH_SCREAM - 63 PERK_MULTISHOT - 64 PERK_SNIPE_DEAD - 65 PERK_IMBUE_ARROW - 66 PERK_MAGIC_BOND - 67 PERK_MELT_ARTIFACT - 68 PERK_MAGIC_MIRROR - 69 PERK_EMPOWERED_SPELLS - 70 PERK_DARK_RITUAL - 71 PERK_ELEMENTAL_VISION - 72
Zdolności:
KNIGHT_FEAT_ROAD_HOME - 73 KNIGHT_FEAT_TRIPLE_BALLISTA - 74 KNIGHT_FEAT_ENCOURAGE - 75 KNIGHT_FEAT_RETRIBUTION - 76 KNIGHT_FEAT_HOLD_GROUND - 77 KNIGHT_FEAT_GUARDIAN_ANGEL - 78 KNIGHT_FEAT_STUDENT_AWARD - 79 KNIGHT_FEAT_GRAIL_VISION - 80 KNIGHT_FEAT_CASTER_CERTIFICATE - 81 KNIGHT_FEAT_ANCIENT_SMITHY - 82 KNIGHT_FEAT_PARIAH - 83 KNIGHT_FEAT_ELEMENTAL_BALANCE - 84 KNIGHT_FEAT_ABSOLUTE_CHARGE - 85 DEMON_FEAT_QUICK_GATING - 86 DEMON_FEAT_MASTER_OF_SECRETS - 87 DEMON_FEAT_TRIPLE_CATAPULT - 88 DEMON_FEAT_GATING_MASTERY - 89 DEMON_FEAT_CRITICAL_GATING - 90 DEMON_FEAT_CRITICAL_STRIKE - 91 DEMON_FEAT_DEMONIC_RETALIATION - 92 DEMON_FEAT_EXPLODING_CORPSES - 93 DEMON_FEAT_DEMONIC_FLAME - 94 DEMON_FEAT_WEAKENING_STRIKE - 95 DEMON_FEAT_FIRE_PROTECTION - 96 DEMON_FEAT_FIRE_AFFINITY - 97 DEMON_FEAT_ABSOLUTE_GATING - 98 NECROMANCER_FEAT_DEATH_TREAD - 99 NECROMANCER_FEAT_LAST_AID - 100 NECROMANCER_FEAT_LORD_OF_UNDEAD - 101 NECROMANCER_FEAT_HERALD_OF_DEATH - 102 NECROMANCER_FEAT_DEAD_LUCK - 103 NECROMANCER_FEAT_CHILLING_STEEL - 104 NECROMANCER_FEAT_CHILLING_BONES - 105 NECROMANCER_FEAT_SPELLPROOF_BONES - 106 NECROMANCER_FEAT_DEADLY_COLD - 107 NECROMANCER_FEAT_SPIRIT_LINK - 108 NECROMANCER_FEAT_TWILIGHT - 109 NECROMANCER_FEAT_HAUNT_MINE - 110 NECROMANCER_FEAT_ABSOLUTE_FEAR - 111 RANGER_FEAT_DISGUISE_AND_RECKON - 112 RANGER_FEAT_IMBUE_BALLISTA - 113 RANGER_FEAT_CUNNING_OF_THE_WOODS - 114 RANGER_FEAT_FOREST_GUARD_EMBLEM - 115 RANGER_FEAT_ELVEN_LUCK - 116 RANGER_FEAT_FOREST_RAGE - 117 RANGER_FEAT_LAST_STAND - 118 RANGER_FEAT_INSIGHTS - 119 RANGER_FEAT_SUN_FIRE - 120 RANGER_FEAT_SOIL_BURN - 121 RANGER_FEAT_STORM_WIND - 122 RANGER_FEAT_FOG_VEIL - 123 RANGER_FEAT_ABSOLUTE_LUCK - 124 WIZARD_FEAT_MARCH_OF_THE_MACHINES - 125 WIZARD_FEAT_REMOTE_CONTROL - 126 WIZARD_FEAT_ACADEMY_AWARD - 127 WIZARD_FEAT_ARTIFICIAL_GLORY - 128 WIZARD_FEAT_SPOILS_OF_WAR - 129 WIZARD_FEAT_WILDFIRE - 130 WIZARD_FEAT_SEAL_OF_PROTECTION - 131 WIZARD_FEAT_COUNTERSPELL - 132 WIZARD_FEAT_MAGIC_CUSHION - 133 WIZARD_FEAT_SUPRESS_DARK - 134 WIZARD_FEAT_SUPRESS_LIGHT - 135 WIZARD_FEAT_UNSUMMON - 136 WIZARD_FEAT_ABSOLUTE_WIZARDY - 137 WARLOCK_FEAT_TELEPORT_ASSAULT - 138 WARLOCK_FEAT_SHAKE_GROUND - 139 WARLOCK_FEAT_DARK_REVELATION - 140 WARLOCK_FEAT_FAST_AND_FURIOUS - 141 WARLOCK_FEAT_LUCKY_SPELLS - 142 WARLOCK_FEAT_POWER_OF_HASTE - 143 WARLOCK_FEAT_POWER_OF_STONE - 144 WARLOCK_FEAT_CHAOTIC_SPELLS - 145 WARLOCK_FEAT_SECRETS_OF_DESTRUCTION - 146 WARLOCK_FEAT_PAYBACK - 147 WARLOCK_FEAT_ELITE_CASTERS - 148 WARLOCK_FEAT_ELEMENTAL_OVERKILL - 149 WARLOCK_FEAT_ABSOLUTE_CHAINS - 150
Aby uaktywnić kody należy:
Wejść do folderu, w którym zainstalowana jest gra Otworzyć katalog o nazwie: PROFILES Znaleźć w nim plik: autoexec.cfg Zrobić kopię zapasową tego pliku Otworzyć orginalny plik (autoexec.cfg) przy pomocy dowolnego edytora tekstowego Dopisać w nim linijkę: setvar dev_console_password = schwinge-des-todes Zapisać plik i uruchom grę.
W trakcie gry naciśnij klawisz ~ (tylda), aby uaktywnić konsolę i wpisz którykolwiek z poniższych kodów:
add_gold X - Dodaje pieniędzy (gdzie X to wybrana liczba).
add_exp X - Dodaje aktywnemu bohaterowi punkty doświadczenia (gdzie X to wybrana liczba).
set_hero_luck_morale X Y - Ustala poziom szczęścia i morale wybranego bohatera (gdzie X to wartość szczęścia, a Y to wartość morale). Pamiętaj, aby po liczbie zawsze dać spacje.
add_all_spells - Daje wszystkie czary bieżącemu bohaterowi.
add_money X - Ustawia wybraną ilość każdego zasobu (gdzie X to ilość surowców a złota 1000 razy tyle co X czyli jak wpiszemy np. 100 to dostaniemy po 100 wszystkich surowców i 100 000 złota).
add_gold X - Ustawia ilość złota i odbiera inne zasoby (gdzie X to wybrana ilość złota).
clear_money - Odbiera pieniądze i surowce z konta gracza.
show_hero_mp - Pokazuje dokładną liczbę punktów ruchu bohatera.
show_player_money X - Pokazuje liczbę sztuk złota gracza (gdzie X to numer gracza).
add_army X Y - Kod ten daje po 10 stworów z wybranego typu miasta bohaterowi. - gdzie X jest numerem miasta (od 1 do 6): 1 -Bastion 2 -Forteca 3 -Lochy 4 -Nekropolia 5 -Inferno 6 -Zamek a Y (0 lub 1) oznacza podstawowe (0) bądź ulepszone (1) stwory. Pamiętaj, aby po liczbie zawsze dać spacje np: add_army 4 1
add skill X - Daje wybraną umiejętność bohaterowi. - gdzie X może być nazwą umiejętności (po angielsku np. Logistics) lub numerem umiejętności (np. 1). Lista kodów umiejętności: (Pamiętaj, zamiast X wpisujemy tylko nazwę lub tylko numer umiejętności) Nazwa umiejętności Numer umiejętności LOGISTICS 1 WAR_MACHINES 2 LEARNING 3 LEADERSHIP 4 LUCK 5 OFFENCE 6 DEFENCE 7 SORCERY 8 DESTRUCTIVE_MAGIC 9 DARK_MAGIC 10 LIGHT_MAGIC 11 SUMMONING_MAGIC 12 PATHFINDING 19 SCOUTING 20 NAVIGATION 21 FIRST_AID 22 BALLISTA 23 CATAPULT 24 INTELLIGENCE 25 SCHOLAR 26 EAGLE_EYE 27 RECRUITMENT 28 ESTATES 29 DIPLOMACY 30 RESISTANCE 31 LUCKY_STRIKE 32 FORTUNATE_ADVENTURER 33 TACTICS 34 ARCHERY 35 FRENZY 36 PROTECTION 37
add_army 4 1 -armia!!!
|